Voor alle merken

Snelle levering

De beste leveranciers

Terug

Retourbeleid

Retourbeleid – Mijn Bus is Top

Hoe meld ik een retour aan?
Retourneren kan eenvoudig via het retourformulier op onze website. Zodra je het formulier hebt ingevuld en verzonden, nemen wij je retour direct in behandeling.

KLIK HIER VOOR HET RETOURFORMULIER 

Het retourformulier graag versturen per mail; [email protected] en bijvoegen bij de retourzending.

Tot wanneer kan ik een product retourneren?
Je kunt producten tot maximaal 30 kalenderdagen na de leverdatum retourneren.

Kan ik alle producten retourneren?
De meeste producten uit ons assortiment kunnen worden geretourneerd. Let op: speciaal op maat gemaakte producten zijn uitgesloten van retournering.

Hoe stuur ik mijn product retour naar Mijn Bus is Top?
Je kunt het product zelf terugsturen naar ons magazijn. Hoe je dat doet, ben je vrij in. Zolang wij de artikelen maar schadevrij en de verpakking onbeschreven, onbestickerd en onbeschadigd is.

Wat als de retour het gevolg is van een fout van onze kant?
In dat geval nemen wij uiteraard de volledige verantwoordelijkheid, inclusief het regelen van de retourzending.

Tot wanneer moet het retourproduct bij ons binnen zijn?
Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je 10 kalenderdagen de tijd om het product bij ons magazijn aan te leveren.

Wanneer mag een product geretourneerd worden?
Retourneren kan alleen als het product:

  • compleet is,

  • in originele staat verkeert,

  • ongebruikt is,

  • en de verpakking onbeschreven, onbestickerd en onbeschadigd is.

Indien dit niet het geval is, behouden wij ons het recht voor om herverpakkingskosten à 20% van het aankoopbedrag in rekening te brengen.

Krijg ik mijn volledige aankoopbedrag terug?
Als je het product op eigen initiatief retourneert en wij het volledig schadevrij ontvangen in een verpakking die direct hergebruikt kan worden, ontvang je 100% van het aankoopbedrag terug in de vorm van een creditnota.

Is het product wél schadevrij maar is de verpakking beschadigd of niet herbruikbaar? Dan ontvang je 75% van het aankoopbedrag retour.

Gaat het om een fout van onze kant? Dan krijg je uiteraard 100% van het aankoopbedrag terug.

Wat als mijn bestelling beschadigd geleverd is?
Meld zichtbare transportschade direct bij ontvangst. Wij zorgen dan voor een vervangend product en informeren je over het verdere proces.

Wat als ik pas later schade ontdek (niet zichtbaar bij levering)?
Niet-zichtbare schade moet binnen 7 dagen na ontvangst worden gemeld. Meldingen na deze termijn kunnen alleen via onze claimprocedure, inclusief omschrijving van de schade en beeldmateriaal, worden behandeld.