Voor alle merken
Snelle levering
De beste leveranciers
Zodra wij de bestelling verzenden versturen wij indien mogelijk een track&trace link waarmee de bestelling gevolgd kan worden. Bij ieder product staat de levertijd vermeld.
Let op; levering op de Waddeneilanden is mogelijk voor elk product in ons assortiment. Deze leveringen gaan middels onze transporteurs. Groot transport, waaronder; imperialen, laadvloeren, wandbetimmering en sidebars kunnen langer duren dan gebruikelijk.
Verzendkosten
Bijdrage transport groot pakket | € 26,00 exclusief btw (binnen Nederland) |
Bijdrage transport klein pakket | € 14,00 exclusief btw (binnen Nederland) |
Niet helemaal tevreden? Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat het product niet bevalt. Net als in de winkel is het mogelijk de producten te retourneren, omruilen of aanspraak te maken op de garantie.
Ruilen
Per ongeluk het verkeerde product besteld? Ruilen is bij ons mogelijk tot 30 dagen na de levering. Stuur ons een email info@mijnbusistop of bel ons op 072-5115704 voor een retour formulier. Zorg er alvast voor dat alle materialen goed zijn verpakt en zonder schade verzonden kunnen worden. Onze transporteur zal de ruiling verzorgen op locatie. Onderstaand de prijzen voor het ruilen onze artikelen
Kleine producten; bumperbescherming, raamroosters, stoelhoezen, ledverlichting | € 15,00 exclusief btw |
Lange producten; Sidebars, backbars, brede opstaptrede en roofrails-systemen | € 35,00 exclusief btw |
Speciaal transport; Imperialen, laadvloeren en wandbetimmering | € 85,00 exclusief btw |
U heeft het recht (herroepingsrecht) om de bestelling zonder opgaaf van reden retour te sturen. U kunt van ons een digitaal retour formulier ontvangen. Met dit formulier kunt u met uw bestelnummer en postcode gebruik maken van het herroepingsrecht. Dit kan tot 14 dagen na het ontvangen van uw bestelling. LET OP: u kunt dit formulier ook gebruiken als u een deel van uw bestelling retour wilt sturen.
De kosten voor het retour sturen van uw bestelling zijn voor uw eigen rekening. Wij houden ons het recht voor om maximaal 20% retour kosten te berekenen op speciaal bestelde artikelen.
U bent zelf verantwoordelijk voor het goed en deugdelijk verpakken van uw retour. Door retour transport beschadigde goederen kunnen wij niet vergoeden. Als een product niet in de originele verpakking retour komt kunnen wij daar (her) verpakkingskosten voor belasten tot maximaal 20% van het product.
Ook voor omruilen kunt u gebruik maken van het retour formulier. U kunt in het opmerkingenveld aangeven of en welk product u wilt ruilen. Wij maken dan een nieuwe bestelling voor u aan zodat u weer op de hoogte wordt gehouden van de levering.
Hebben wij wat verkeerd geleverd?
Heeft u het idee dat wij een fout gemaakt hebben? Neem even telefonisch contact met ons op 072-5115704 of mail ons [email protected]. Uiteraard zijn hier geen kosten aan verbonden.